تالک ممتاز جهت صادرات

صادرات پودر میکرونیزه تالک به ترکیه، یکی از راه های موثر در ورود آن به بازار اروپا می باشد.
تالک نرم ترین ماده معدنی موجود در جهان با سختی 1 موس می باشد که در صورت خلوص بالا و استخراجی صحیح، می تواند بسیار براق، لغزنده و سفید باشد که به عنوان فیلر یا تصحیح کننده مواد اولیه در صنایع مختلف به کار می رود.
یکی از مهم ترین کاربری های تالک در ساخت لوازم بهداشتی و آرایشی است، همچنین مقادیر زیادی از منابع آن در صنعت چاپ، کاغذ، کاشی و سرامیک، رنگ و پلیمر به مصرف می رسد.
سال هاست که جهان رو به سمت مصارف و تولیدات ارگانیکی به پیش می رود، از همین جهت تالک یک ماده مهم و موثر در ساخت ماده اولیه این مواد ارگانیکی بی ضرر و کاملا طبیعی می باشد.
صادرات و واردات تالک بیشتر به همین خاطر انجام می شود و ترکیه به عنوان یک درگاه مناسب بین ایران و کشور های اروپایی می توان نقش مهمی را در مبادلات صادرات مواد معدنی ایفا نماید. ترکیه، ایتالیا، فرانسه، آلمان و … از مهمترین کشورهای ساخت لوازم آرایشی بهداشتی بر پایه ارگانیک می باشند و از این لحاظ تالک آلترناتیو مناسبی را برای ساخت و ایده های نوین به برند های معروف این کشور ها می دهد.
صادرات تالک به کشور های صاحب نام در عرصه تولید کاغذ و رنگ جوهر برای چاپ، نیز یکی دیگر از اهداف مهم کارخانه داران فعال در این حوزه است. امید است که ایران با توجه به منابع محدود ولی غنی و خالص بتواند فعالیت های خوب و مناسبی در جهت ایجاد بازار صادراتی داغ، به انجام برساند.
همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره ها و راه های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید :
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
فکس: 88385096-021

موبایل شرکت: 09365077781