خصوصیات منحصر بفرد تالک

فروش تالک(Talc)

1-talc
تالک ، سیلیکات منیزیم آبدار است .این کانی در طبیعت بطور کلی در سنگ های دگرگونی یافت می شود. تالک معمولا به رنگ سبز ، سفید ، خاکستری ، قهوه ای و بی رنگ مشاهده می شود .تالک کانی ای نیمه شفاف با جلای مرواریدی است.این کانی نرم ترین کانی ای است که تا کنون شناخته شده است.درجه سختی آن 1 موس می باشد. این پودر قابلیت جذب رطوبت ، روغن ها و عطر ها را داشته و بعنوان روان ساز و نیز بعنوان ماده قابض در محصولات مورد استفاده برای پوست بکار می رود. از پودر تالک به عنوان مهمترین افزودنی برای پودر بچه ،پودر پا ، و پودر های مورد استفاده در محصولات آرایشی استفاده می شود.
تالک کانی مونوکلین با ساختمان تک صفحه ای می باشد واز این رو بسیار شبیه میکاها می باشد. تالک دارای رخ کامل بوده که در محل پیوستگی ضعیف بین صفحات ایجاد می شود صفحات تالک با اتصال واندروالس به هم پیوند دارند که اجازه می دهد به آسانی بر روی هم بلغزند. این موارد ذکر شده خاصیت نرمی فوق العاده تالک را موجب می شوند که به صورت چرب یا صابونی احساس می شود وآن را به عنوان روان ساز دماهای بالا ارزشمند می سازد.
همکار عزیز، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موجودی، قیمت و آنالیز پودر میکرونیزه مورد نظر خود، با شماره ها و راه های ارتباطی زیر تماس حاصل بفرمایید :

شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
فکس: 88385096-021
موبایل شرکت: 09365077781
کلمات کلیدی :تالک، Talc، روان ساز، تالک سفید